Oblast řízení
Od zlepšení konkrétních procesů po zlepšení fungování jednotlivých dílčích částí systému řízení.
- Strategie společnosti - stanovení měřitelných cílů v několika perspektivách, rozpad vrcholových cílů až do operativní úrovně řízení.
- Měření výkonnosti procesů - stanovení základních ukazatelů výkonnosti v několika základních perspektivách (čas, kvalita, náklady). Způsob měření a vyhodnocování ukazatelů, vazba na organizační strukturu, zakomponování do motivačního systému společnosti.
- Návrh efektivních motivačních systémů
- Audit organizační struktury
- Vzdělávání a školení zaměstnanců
- Příprava společnosti na efektivní implementaci nového informačního systému. Definice business požadavků podle jednotlivých procesů společnosti, porovnání těchto požadavků se standardním IT řešením, zpracování zadání pro výběr systému a dodavatele, pomoc při implementaci IT - koordinace IT a Business pohledu.
- Implementace zlepšovacích aktivit - Operational Excelence